Nincs jogosultságod (már) a komment módosításához.

fear :: 2008. november 21., péntek, 17:52:42 :: 151 komment
talk

Érdekes, hogy a levélben vagy az sms-ben szinte mindig a következők egyike szerepel: "látom, félsz", "mikor veszed végre komolyan magad?", "miért nem vállalod fel önmagad és az érzéseidet?", és a legritkább esetben érkezik a következő kérdés: "nem tetszettem eléggé?"

 
 
eva
2008. 11. 23.
17:40:00

Tán a válasz egyértelműnek van gondolva, viszont elfogadni nehéz.
Izzóvörös hajú
2008. 11. 23.
20:58:08

És a kisfiú felkiáltott: Hiszen a királyon nincs is ruha!
Mage
2008. 11. 23.
23:04:38

Izzóvörös, az úgynevezett beszólós játék lényege, hogy olyannal húzzuk a másikat, ami legalább valamelyest igaz.
Ivon
2008. 11. 24.
11:07:32

Tényleg érdekes, hogy szinte mindig. Vajon mi lehet az oka?
min
2008. 11. 24.
11:34:59

elég egyhangúak a leveles, emailes, sms-es témáid.
PT
2008. 11. 24.
14:12:50

Mage, szólj majd, ha bombát kell hatástalanítani.
Mage
2008. 11. 24.
15:41:19

min: rettentő szórakoztatóak, izgalmasak és tanulságosak a kommentjeid.
mr.
2008. 11. 24.
16:00:39

PT: ahogy látom, már kihúzták a biztosítószeget a bombából. kezdheted csomagolni a szerszámaidat.

min helyében most bizonyára valami olyasmit mondanék, hogy a tükröket sem arra tartjuk, hogy kozmetikai tanácsokat osztogasson. de szerencsére nem vagyok a helyében.
Mage
2008. 11. 24.
16:07:01

Mister, érthetőbb vagy, mikor a saját gondolataidat képviseled.
mr.
2008. 11. 24.
16:22:35

csak a súlycsoportbeli problémákon akartam korrigálni, de ha te szereted az egyenlőtlen küzdelmeket, hát lelked rajta.
mr.
2008. 11. 24.
18:14:39

nyugodtan hagyhattad volna. engem nem lehet felbosszantani. :)
Mage
2008. 11. 24.
20:35:01

Nem éreztem igaznak, és a beszólásról írtak vonatkoznak rám is.

Ellenben az "engem nem lehet felbosszantani" kijelentés azokra jellemző, akik szeretnék, ha valóban nem lehetne felbosszantani őket, mégis fel lehet, és a mérget befelé vezetik. A múltkor kigyomláltam a blogot, erre írtál egy önéletrajzi esszét és két hétre leléptél.
mr.
2008. 11. 24.
22:27:16

Mage: az a postod nem bosszantott fel, egyszerűen csak a mai napig nem értek vele egyet. ha az abban leírtak valóban alkalmazásra kerültek volna, talán még a kedvencekből is törlődött volna az url. azért jöttem vissza, mert úgy láttam, hogy nem kerültek bevezetésre az ott leírtak. bosszús semmiképp nem voltam, csak meglepett. (Ivonnak érthetőbben: bevettem egy aleve-t két meristinnel, leöblítettem egy nagy bögre citromfű teával és már el is múlt.)
Ivon
2008. 11. 24.
22:51:33

Mister, nekem rajzold le. Az aleve-t, meristint nem ismerem. Fájdalomcsillapítók? Borsmentát iszom, az idegnyugtató. (egyáltalán, hogy jövök én ide?)
mr.
2008. 11. 24.
23:19:54

idézet akkortájt tőled, hozzám: "Borzasztó mikor a férfiak menstruálnak."
az általam felsorolt három szer a leggyakoribb fájdalomcsillapító ilyen esetekre.

idézet most, tőlem, hozzád: "borzasztó, hogy a nőknek mindent részletesen, soronként el kell magyarázni."
Jerry1022
2008. 11. 25.
00:12:33

mr.: de az még borzasztóbb mikor a magyarázatot kell magyarázni, és csak utána esik le nekik. Hat nővel dolgozok egyszere, az körülbelül hatféle magyarázási mód mondjuk egy munkafolyamatra. A negyedik után már inkább mérgemben nem mondok semmit, hanem megcsinálom én.
Mana
2008. 11. 25.
00:37:05

Jerry, mi nők már csak ilyen leleményesek vagyunk.
Mage
2008. 11. 25.
00:38:17

Mister, nem tudom, mire gondolsz, de tényleg.
mr.
2008. 11. 25.
00:38:40

Jerry: részvétem. ismerős érzés. 6 fiúnak és 5 nőnek vagyok a közvetlen főnöke. bemegyek hajnali 10-re, 10 óra 20 percig kiadom a fiúknak a napi munkát, majd 17 óráig a lányoknak. közben kezelem a hölgyek közötti válságot, problémákat, nemértemeket, mostmiértígyeket. aztán 5 körül, mikor hazamennek, végre egyedül maradok és elkezdhetek dolgozni. (helyettük)
Mage
2008. 11. 25.
00:40:34

Másrészt nem tudom, mi értelme az indulólapot berakni a kedvencek közé.
mr.
2008. 11. 25.
00:50:22

röhögni (vagy inkább sírni) fogsz, ha megtudod, hogy az explorerben mi az indulólapom. (a zenés böngészőben az about blank)
Mage
2008. 11. 25.
03:46:03

Ne őrizd tovább a titkodat.
mr.
2008. 11. 25.
04:25:17

nem jöttél rá? segítek. kicsi, sárga lámpa és másodpercenként 60-120 között villog, ha jelezni kívánod irányváltoztatási vagy elindulási szándékod.
Mage
2008. 11. 25.
04:36:14

Többszörösen génmanipulált szilva.
Ivon
2008. 11. 25.
11:02:16

Mister, valóban ezt írtam, jól emlékszem nem célzottan Neked szólt.
mr.
2008. 11. 25.
11:57:36

Mage: langyos
Ivon: ééértem
Mamzi
2008. 11. 25.
12:03:24

Mr, ebből csak az látszik, hogy nem vagy egy született HR-es.
Mage
2008. 11. 25.
12:17:13

Szerintem az látszik, hogy a blogomon kívül Mister még a munkahelyén csajozik.
Mamzi
2008. 11. 25.
12:19:18

De miért pont ostoba macákkal ujjgyakorlatozik? Lehetne ezt csinálni értelmes, Sztahanov nőkkel is.
Mage
2008. 11. 25.
12:23:53

Hozzá vagy szokva a jóhoz, Mamzi. Nem mindenhol ilyen a felhozatal.
Mage
2008. 11. 25.
12:44:13

Na jó, leírom.

Mamzi, ha figyelsz, láthatod, hogy Mister a lehetséges férfiszerepek közül az egyik alapvetőt, a Nők Védelmezőjét nyomja. (Meglepően jól, legalábbis azok alapján, akikről tudok).

A fenti játszma nagyjából ellentétes az enyémmel, majdnem olyan hatékony, csak kevésbé őszinte.

A munkahelyén egy tucat nő függ tőle, úgy várják, mint a gyógyszert, a napi adagot, hogy sírhassanak, panaszkodhassanak és vígaszt találjanak. (Mondom, jól működik).
Mamzi
2008. 11. 25.
12:51:28

Akkor ha jól értem, Mr és a lányok között ez egy korrekt deal: Mr lehet Nagy Erős Férfi, cserébe viszont dolgoznia kell több ember helyett.

Tulajdonképpen melyik nő nem vágyik egy ilyen férfire.
PT
2008. 11. 25.
13:03:46

én.
Mamzi
2008. 11. 25.
13:11:33

Apukád milyen?
Mage
2008. 11. 25.
13:16:05

Mamzi, még valami: csak olyan nőt lehet védeni, aki engedi, vagy aki épp nincs jelen.

Ivont akkor kell védeni, ha az utcán sétálva összeverekszik egy vadidegen férfival, mert az illető ronda lábbelit visel, és Ivonnál van két, eperrel teli szatyor.

Téged kizárólag saját magadtól, az pedig borzasztó nehéz.

PT-t védeni és oltalmazni kell, de ő hiú és büszke, ezért ezt csak négyszemközt és bizalmas viszonyban árulja el, ha biztosan tudja, hogy köztetek marad.
PT
2008. 11. 25.
13:52:51

Mamzi, tiszteletreméltó.

Mage, valóban találkoztam már olyan férfival, aki mellett annak ellenére is biztonságban éreztem magamat, hogy meg akart volna védeni.
Mage
2008. 11. 25.
13:55:28

Mivel azzal volt elfoglalva, tőled hogyan védje meg magát.
PT
2008. 11. 25.
14:03:06

Nem hiszem.
eva
2008. 11. 25.
14:09:14

Mage, te már eljátszottad a bizalmát, vagy ekkora a luxus?
mr.
2008. 11. 25.
14:42:56

Mamzi: jó hr-esnek tartom magam. amikor bekerültem, csupa lapos, korban érett, de profi szakemberekből állt a női gárda. nem kis munkámba tellett lecserélni őket bögyös, fiatal segéderőkre.
ezzel két legyet is ütöttem egy csapásra. egyrészt javítottam a munkakedvet a férfi munkatársaknál, akik bevállalták, hogy az elbocsátott hölgyek helyett dolgozzanak, (többet ér, mint az év végi prémium) másrészt rólam is sokkal nehezebbé válik így kideríteni, hogy nem értek ahhoz, amit csinálok.

Mage: munkahelyen és a blogodon nem csajozok. abból semmi jó nem sülne ki. mindenütt másutt, igen.
a hölgyeknek meg nem kell védelem. tapasztalatom szerint meg tudják ők magukat védeni. ha nagyon összeszedik magukat, akkor talán még tőled is.
PT
2008. 11. 25.
16:01:22

mr.
Így már értem, hogy miért vannak többségben nálunk a fiatal (nem sokkal idősebb) férfiak.
Eddig azt gondoltam, valószínűleg a nők szakmailag nem elég jók, de megnyugodtam.
Mamzi
2008. 11. 25.
22:04:13

Mr, mindössze annyiban változtatnám a teóriám, hogy nem is voltak olyan hülyék azok a lányok.
mr.
2008. 11. 25.
23:49:27

persze, hogy nem. helyesen viselkednek. nekem még konzervatív felfogásom van a munkavégzés tekintetében. az igát a férfi húzza, a nőnek otthon a helye. mondhatnám azt is, hogy a fakanál mellett, de a főzést (tisztelet a kivételnek) jobb nem rájuk bízni. így kompromisszumos megoldásként mindenkinek jó, ha betöltve eredeti rendeltetésüket, dísztárgyak egy irodában.
Mana
2008. 11. 26.
00:51:52

A nő optimális esetben dísztárgy, ami egyben multifunkcionális hőcserélő és áramgenerátor, ámde törékeny és hullámos.

Ez így rendben van, Mr.?
mr.
2008. 11. 26.
01:02:03

tökéletes. szeretem, amikor a tárgyak öntudatra ébrednek és pontosan el tudják helyezni magukat a világegyetemben.
Mage
2008. 11. 26.
01:25:19

Ha jól emlékszem, a tárgyak öntudatra ébredése vagy a Terminator, vagy a Matrix.
PT
2008. 11. 26.
01:30:04

mr. :
link

Mana
2008. 11. 26.
02:01:41

Ha jól emlékszem, Motoko Kusanaginak is ment.
mr.
2008. 11. 26.
02:44:55

PT: phie ambotól ez sajnos kimaradt. pedig jónak tűnik. a családot láttam tőle. az is meglehetősen dokumentarista jellegű.

Mana: jaja. pláne, amikor a puppet master segített neki.

Mage: ha mindenkép valami kommersz, tömegfilm kell a témából, akkor már valami igényesebbet: blade runner
Mage
2008. 11. 26.
03:22:16

Már a Terminatorral is baj van?
mr.
2008. 11. 26.
03:28:22

nagyon ciki bevallani, hogy az se nagyon jött be?

olyan erős "b" + kultként el van könyvelve, meg egyszer látni kell, mint a niagarát, de különösebben soha nem szerettem egyetlen részét sem.
Ivon
2008. 11. 26.
11:06:03

Mage, a lábbeli miatt nem ütnék, nem úgy az eper miatt.
Engem sokkal inkább hoz lázba az étel, mint egy szép ruha, nagyobb elégedettség a piacon vásárolnom, mint plázában, jobban érzem magam bakancsban avart rugdosva, mint tízcentisben tipegve.
Ja, és még valami, imádom a disznósajtot.
mr.
2008. 11. 26.
14:19:02

Ivon: van aki nem???
Ivon
2008. 11. 26.
15:19:08

Te is azt mondod, hogy mindenki imádja, de nem merik bevallani még maguknak sem?
Mage
2008. 11. 26.
15:38:37

Ha rendelkeznétek annyi akaraterővel, hogy 2-3 hónapig kibírjátok disznó nélkül, utána elképednétek, mennyire büdös.
Mage
2008. 11. 26.
15:43:00

Ivon, lábbeli miatt nem, de te különösen olyan nő vagy, aki provokálja a szembejövő idegeneket, hogy aztán a mellette sétáló férfinak kelljen verekednie.
Ivon
2008. 11. 26.
16:18:38

6 hete nem eszem húst, kizárólag zöldséget és tojást, semmi mást, még 2 hétig méregtelenítek. Ehhez kell akaraterő, nem a disznóról való lemondáshoz. Hamarosan elmesélem mennyire érzem büdösnek, na nem mintha hiányozna. Ami hiányzik az a tészta, az lesz az első amit enni fogok. Paradicsomos tengergyümülcse spagetti, rengeteg parmezánnal. Jaj és még ami, spenót! Tejszínes spenótos lepény. Na, ilyenekkel álmodom.
Ivon
2008. 11. 26.
16:26:44

Kétszer fordult velem elő ilyen incidens, nem volt verekedés. Mikor megkérdeztem miért állja szó nélkül, ezt a választ kaptam: Nem hiszem, hogy okos döntés lenne összeverekedni. Tudom, hogy ezt vártad, de nem voltál vészhelyzetben, ellenben velem.
mr.
2008. 11. 26.
18:03:15

Ivon: végül is, ha komolyabb karcok nélkül túlélted, akkor igaza van. nem szabad valakit rászoktatni arra, hogy mindenféle következmények nélkül nekiessen másoknak, mert van mellette egy pitbull, aki majd megvédi. lehet, hogy nem is tud kicsit ütni, csak rögtön halálosat.
miként tudnád leélni hátralévő életed abban a tudatban, hogy évtizedekre börtönbe juttattad a barátodat, néminemű gyümölcs állaga miatt.
Ivon
2008. 11. 26.
18:54:53

Persze, hogy igaza van, ezért szeretem. Anno tinédzserkorunkban számtalanszor hoztam olyan helyzetbe amikor bebizonyíthatta, képes lenne meghalni értem. Ezért ma felnőtt fejjel, már nem kell.
Mamzi
2008. 11. 26.
22:28:42

Mage: Tudom, hogy a jóindulat vezérel, valahányszor a disznóhús ellen kampányolsz. Ám minden ilyen alkalommal azt érzem, hogy bánt, hogy arra amit szeretek, Te azt mondod, büdös, tisztátalan és rossz.
mr.
2008. 11. 27.
00:06:00

:D
Mana
2008. 11. 27.
01:07:12

"Büdös és rossz."

Pontosan ugyanezekkel a szavakkal méltatja testvérem a hyperbioorganikus salátáimat.
mr.
2008. 11. 27.
01:19:41

meg lehet valamit tudni a hyperbioorganikus szó jelentéséről? mindenféle gasztronómiával kapcsolatos dolog foglalkoztat, és ez valami nagyon speciális kifejezés lehet a témában.
Mana
2008. 11. 27.
01:47:27

Ezzel a jelzővel ellátottakat olyan jelenség kísér, hogy kéthetes szigorú és intenzív McDonald's kúra tud csak visszajuttatni a kiindulási egészségi állapotodhoz.

mr.
2008. 11. 27.
01:50:12

jajj. akkor ezennel lemondanék a jelentéstartalom magammá tételéről.
Jerry1022
2008. 11. 27.
02:04:18

Azért ez vicces.
Mage
2008. 11. 27.
04:36:08

Ivon, kétszer fordult elő úgy, hogy tudsz róla. Aki ezt csinálja, folyamatosan műveli. Te különösen. Mit gondolsz, honnan tudom. Jellemzően nem szólunk érte, amíg nem kritikus a helyzet, vagy rá nem kérdeztek, miért nem verettük össze magunk.

Kamaszkorodban még észrevetted, ilyen egyszerű.
Ivon
2008. 11. 27.
09:54:46

(hmm. itt csak én alszom éjjel?)
mr.
2008. 11. 27.
13:09:48

mi is álmunkban beszélünk.
Ivon
2008. 11. 27.
14:13:38

A valóság sokszor fáj.
link
mr.
2008. 11. 27.
14:33:12

te ki akarod húzni a gyufát. (bacon ide, bacon oda, ez már nekem se kéne.)
mr.
2008. 11. 27.
18:29:22

gondolom egy helyen gyártják ezekkel:
link
Ivon
2008. 11. 27.
18:46:00

a csoki sajnos igaz :(
Mamzi
2008. 11. 27.
19:56:46

Évek óta tervezgetem, hogy pacalfagyival berobbanok a piacra. Örömmel tölt el, hogy vannak lelkitársaim.
mr.
2008. 11. 27.
20:05:42

simán befutnál vele. sznoboknak mindent el lehet adni. lásd pl. a chilis csokit, melyet táblaszám visznek. már ott tart, hogy nem is chiliből készítik a nagyját, hanem feketeborsból.
Mage
2008. 11. 27.
23:14:08

Miért van az, hogy minél drágább egy sajt, annál biztosabb, hogy a héja a sajttal teljesen egyező színű, kemény, mégis konkrét határvonal nélkül való, a sajtba bele-bele maró, rossz ízű, elválaszthatatlan műanyag, amelynek elfogyasztását csak a sajt szélének ujjnyi vastag eltávolításával kerülhetjük el biztosan?
mr.
2008. 11. 27.
23:42:43

lágysajt vagy kemény? az előbbinél részben ezen okból szoktam rá a fadobozos, illetve külön papírba, majd fadobozba csomagolt darabokra. a legtöbb (a match-nál picivel jobb) szupermarketben kapsz ilyet. általában franciák vagy belgák. még (éppen hogy) megfizethetőek.
kemény sajtra nincs tippem, bár abban viszonylag igénytelen vagyok, még a tesco gazdaságos is jó nekem. az meg magától dobja le a csomagolását. ha akarom, ha nem.
PT
2008. 11. 27.
23:50:28

mr. :
link

félelmetesen finom.

valamint: link

ő is.
Jerry1022
2008. 11. 27.
23:55:06

Kávé ízű lekvár.//Ráexpanderezve a piritósra, mondjuk tejszínhabbal a tetején// Nagy ötletnek tartottam régen, most ismét felötlött bennem. Lehet szabadalmaztatom.
mr.
2008. 11. 28.
00:09:30

PT: fehér csokoládé nincs és kész. volt aki már megpróbált meggyőzni az ellenkezőjéről, de csúfos kudarcot vallott. kár is próbálkozni. az ég kék, a fű zöld, a csoki barna. pont. (inkább eszem sáskát, mint fehér "csokit")

a másodikba viszont már a képről és a leírásból is szerelmes vagyok. 75% kakaó. az pont tökéletes szám. a többi már csak ráadás.
Mage
2008. 11. 28.
00:40:46

Mister: kemény sajt.

Elmondanám, hogy tejcsokoládé sincs.
PT
2008. 11. 28.
01:03:48

Nem baj.

Szerelem nekem a szárított, egész szemes volt:

link



Mage
2008. 11. 28.
12:41:00

Ivon, mik az eredmények a búzafűlével?
Ivon
2008. 11. 28.
19:21:32

Az az igazság, hogy kurva rég voltam ennyire jól.
A saját termesztésű projekttel várok tavaszig. Dr. Steinberger Bio-Zöldbúzafű-koktélt iszom, 750 ml. egy hétre elég, napi egy decit iszom. Épp ma vettem meg a havi adagom.
Teli vagyok energiával, tisztul a bőröm, azt nem állítom, hogy kizárólag ennek köszönhetem, mivel az étkezési szokásaimon is változtattam az utóbbi időben.
Jövőhéten megyek teljes vérkép, vizeletre, kíváncsian várom az eredményt.
Mage
2008. 11. 28.
19:25:06

Hol kapható?

Én azt olvastam, hogy a frissen termesztett és préselt lé sokkalta hatékonyabb, számos enzim a hűtőben is elbomlik hamar.

Az elején tényleg mérgezőt-füstölgőt pisilsz?
Ivon
2008. 11. 28.
20:07:21

Rengeteget olvastam én is róla, tudom. Nem füstöl, más a szaga. Gondolom bioboltokban, drogériában, patikában kapható. Nekem volt szerencsém beszabadulni egy ilyen nagykerbe, így sokkal olcsóbban hozzájutottam temérdek finomsághoz. Vettem gránátalma levet, vörösáfonya levet, sok-sok finomságot a karácsonyi sütés,főzéshez.
mr.
2008. 11. 29.
00:31:35

Mage: tejcsokoládé: sokáig én is ezt mondogattam, aztán bemutattak egymásnak:
link

PT: a szicíliai nagy ő-m:
link

Ivon: ha nem lenne az az epres kép a comment előtt, megesküdnék rá, hogy Mage írja. szinte hallom a szavait. ebben a témában hihetetlenül egymásra találtatok.
Mage
2008. 11. 29.
03:58:13

Mister: holnap megyek efféle nagykerbe. Most készült el hozzá a kártyám. Nem vicc. És Ivon nem tudott róla.
mr.
2008. 11. 29.
12:43:49

végül is, sokkal egészségesebb, mint ha drogoznál.
Ivon
2008. 11. 29.
13:35:43

Mister, hiába. A röfögő vasfüggöny mindig ott lesz közöttünk.

Mage, nehogy úgy járj mint én, legyen nálad kápé.
mr.
2008. 11. 29.
15:48:44

Ivon: a függönyön azért vannak bársonyajtók. pl. szerencsére akad még vagy ötféle hús, amit megeszik. kápé: ezekért még pénzt is kérnek?
Mage
2008. 11. 29.
18:51:28

No comment. Nem fogadták el a kártyát, kölcsön kellett kérjek.
Ivon
2008. 11. 29.
21:51:24

Mage, láttam előre.

Mister ne képzelj semmi extrát. Annyi, hogy jobb minőségű liszteket veszek, aszalt gyümölcsöket, teát... minden olyat amit egyébként is, de itt olcsóbb. Pl. a buzifűlé nem 1450.- hanem 1130.-
Van szalonna is.

Sandy
2008. 11. 30.
08:44:48

METRO? És miért nem fogadták el? Én kb 10 éve nem jártam arrafelé, és nem is hiányzik.
Mage
2008. 11. 30.
17:04:46

Nem metró, biobolt, a Hungária körút mellett. A három pénztárból kettőnél lehet kártyával, a harmadik olyan igazi posztkommunista, keleteurópai módon működik: a pénztáros ötpercenként elkiáltja magát: "Ennél a gépnél nem lehet kártyával fizetni", mire néhányan fásult arccal sort váltanak, nyugtázva, hogy öt percet ismét elraboltak az életükből.

Mi kártyás pénztárnál álltunk, csak éppen ha céges vásárló vagy, nem fizethetsz kártyával, welcome to kétezenyolc. Természetesen nem volt nálam elég pénz, épp zárt a bolt, három hatalmas sorral.
Mage
2008. 11. 30.
17:07:23

Ivon, egy kiló tönkölybúzamag beáztatva, a csomagtartóban virít a búzafűprés, szóval hang vagy, pedig komoly időelőnyt adtam.

(A friss búzafűlétől állítólag elsőre hánysz és társai, nem csodálom, hogy megijedtél.)
Ivon
2008. 11. 30.
18:37:12

Egy kiló? Már a kezdésnél hibázol.
Egy hónap múlva térjünk vissza a témára, majd fél év múlva ismét.
mr.
2008. 11. 30.
20:06:05

Ivon: 1 hónap, 1/2 év.. szerinted megéri?
Sandy
2008. 11. 30.
21:09:59

Holnap megint megyek a Belklinikára, kikérdezem az orvosokat mit tudnak a búzafűlé áldásos hatásairól. A neten olvasgatva szinte csodaszernek látom, érdekel hogy vannak-e erre vonatkozó kísérletek, amik alátámasztják ezt.
mr.
2008. 11. 30.
22:19:22

minek kísérlet? hisz búzából készül a kenyér. gondolom akkor búzafűléből a folyékony kenyér. a sör jótékony hatását pedig már jó ideje ismerjük.
Ivon
2008. 11. 30.
22:19:43

Mister, a búzafűprésére pályázom, amit nem fog használni. Féláron átveszem.
Mamzi
2008. 11. 30.
22:24:43

Mage, én egy hete voltam a Herbaházban a Százados úton, talán ugyanott? Azért cégesként sokat spórolhattál.

Holnap kezdődik a tortúrám: Steinbergestül, olajkoktélostul, cseppestül, 3 hónapig disznóhús(!) és fehércukor nélkül. Össznépi mentális csurit kérek.
Mage
2008. 11. 30.
22:29:00

Mamzel, szeretlek.
mr.
2008. 11. 30.
22:44:16

Ivon: szerintem biztos hogy fogja használni. legalább egyszer. segítsek megszerezni?

azt elmondtad neki, hogy a gépi préselésű búzafűlé esetén a pepszidek is kicsapódnak az edény falára, ami átmeneti impotenciát okoz? és azt, hogy ez csak úgy kerülhető el, ha villával nyomkodja szét a nyersanyagot, mindenféle drasztikus préselési eljárást nélkülözve?
mr.
2008. 11. 30.
22:45:42

Mamzi: ha azt végigcsinálod, mi lesz/marad belőled?
Sandy
2008. 11. 30.
22:48:46

mr, Komlón már voltam, a környékén pedig sok időt töltöttem gyerekkoromban, szóval sör kérdésében nem vagyok teljesen járatlan. Ezért merem írni, hogy zöld sört még nem láttam. Márpedig a búzafűlé annyira nagyon zöld, hogy mesterséges ételszínezék nélkül nehezen lehetne barnává átvarázsolni. Az viszont a bio-eszmétől igencsak távol áll.
mr.
2008. 11. 30.
23:08:24

Sandy: cégünknél is terjed eme kór. onnan lehet felismerni, hogy a mosogatógépbe nap mint nap egyre több zöld "trutyis" poharat találok. először azt hittem, hogy valami spéci zöld tea, nagy fanatikusaként, már kértem is belőle kóstolót, mikor felvilágosítottak.
már csak abban reménykedem, hogy kifutnak a projektjeim, mire elkezd hatni ez a csodatáp a kollégákon.
Sandy
2008. 11. 30.
23:53:32

mr, csak neked írom, mert Mage nem szereti az ilyet:
ha így megy tovább, mindenki búzát wheat otthon.
mr.
2008. 12. 01.
00:08:15

Sandy:
:D (csak neked röhögök, mert van, aki nem szereti az emotikonokat)
szinte látom lelki szemeim előtt, ahogy sorba dobálják ki a cserepes vadkendereket a zugtermesztők, a profilváltás miatt. a zugpálinkafőzőkben hamisított zárjegyes búzalé rotyog majd az üstökben és még a szabolcsi almaültetvényeket is tarvágják, hogy helyükre búzaszörp alapanyag kerüljön.
Sandy
2008. 12. 01.
00:22:52

A 80-as évek végén szegény anyósomat egy akupunktúrás orvoshoz kellett hordanom, a dolognak ez a része szomorú. Viszont a javakorabeli, képzett, tényleges orvosdoktor akkor még stencilen sokszorosított forradalmi eszméit sose felejtem el. Ezek szerint a NASA kikutatta, hogy a Föld legegészségesebb és legtáplálóbb étele és itala a paradicsomlé. Megvan benne minden, amire a testnek valaha szüksége lehet. Az űrhajósok iszonyú mennyiségben visznek fel magukkal, szinte nem is esznek/isznak mást. Ha most a NASA kiszagolja a Magyar Búzafűlé zsenialitását, megszívják az amcsi paradicsomosok, és iszonyút kaszálnak -szó szerint- a magyar búzások. Apósomak van vagy 12 hektárja a legjobb magyar földeken Dél-Békésben, most kukoricára pazarolja az idejét, átállítom jövőre búzára a tatát.
PT
2008. 12. 01.
00:30:13

A cicám akkor eszik ilyeneket, ha szeretné, hogy hányást takarítsak. (a kutyám is)
Az igazi ragadozók vállalják, hogy korán halnak, ha a szervezetük-genetikájuk-szerencséjük az élethez blablabla nem úgy jött épp össze, amennyiben a fűevésen múlhat bármi is, hát *nézi a macskáját* azt gondolom, részéről akkor is.
mr.
2008. 12. 01.
01:18:25

Sandy: 3-4 évente jön valami bio csodaszer, amit ha megfelelő mennyiségben fogyasztasz elmúlik minden pszichés és szervi bajod, kinő az amputált lábad, megfiatalodsz, megnyered az olimpiát és még a nőket is bottal kell majd kikergetni az ágyadból.
ez idáig egyetlen egyről tudok, ami nem tűnt el a süllyesztőben pár év alatt, sőt, egész ország gazdaságát lökte komoly gdp százalékokkal előre. (alloe vera). az összes többiről jobb esetben valahogy kiderült hogy többet árt, mit használ, rosszabb esetben csak szimplán eltűnt a süllyesztőben, a nélkül, hogy hatása és kihatása valaha napfényre került volna.
addig amíg semmilyen kontroll és semmilyen norma sincs az adagolásukhoz, addig nem igazán örülök ezen csodaszerek létezésének.
unokatesómnak sikerült 5 hónapra komába esnie egy balul sikerült méregtelenítő kúrától. pedig csak "gyógynövényeket" fogyasztott.
Mamzi
2008. 12. 01.
11:29:57

Mr: nálam bohémebb ember kevés van, de mostanra tényleg elszaporodtak a nyűgjeim. Mivel az elmúlt években pacalt ettem habos süteménnyel, most látok benne igazságosságot, hogy az élet benyújtotta a számlát egy excell táblázatban materializálódott kúrával. (Ez utóbbi nem vicc, annyi bizbaszt kell szednem, hogy csináltam róla táblázatot.)
Ivon
2008. 12. 01.
11:54:24

Mamzi, egy egyszerű méregtelenítéshez nem kell más mint, gyógyteák. Kár a sok pénzt kiadni bizbaszokra.
Ivon
2008. 12. 01.
11:58:38

Mister, nem olyat vett amire a fogam fáj. Meglepő, de beérte az egyszerű célszerkezettel.
Mamzi
2008. 12. 01.
12:08:10

Ivon, nem egyszerű méregtelenítésről van szó.
Ivon
2008. 12. 01.
12:42:23

A sejtszintűhöz sem kell sok hókuszpók. Szorítok, hogy sikerüljön! Szauna, szauna, szauna!
Mage
2008. 12. 01.
13:13:29

Mister, tehát ha elektromos bűzafűprést vettem volna, lenne időm blogot írni.
mr.
2008. 12. 01.
13:19:04

Ivon: nem ismerek rá. mindkettőnkre jellemző, hogy mindig megvesszük a full extrás, funkcióiban teljesen felesleges, legmodernebb, legdrágább kütyüt. akkor ezt az egészet lehet, hogy nem is gondolja elég komolyan? tessék rá figyelni, nehogy ellazsálja!

Mamzi: részvétem. kitartás. az első nap felén már túl is vagy. már csak 89 nap. azt már fél lábon is ki kell bírni.
mr.
2008. 12. 01.
13:23:55

Mage: ne préselés, hanem ivás közben írjad. meg van olyan pici kis számítógéped, kettő is. azokat viheted mellékhelyiségbe, fürdőkádba. ott is lehet blogot írni.
Ivon
2008. 12. 01.
13:41:54

Mister, figyelek minden apró részletre. A cél érdekében, ma ásót és bakancsot kell vennie.
mr.
2008. 12. 01.
13:44:23

azt megnézném. fótót kérek róla!
Mamzi
2008. 12. 01.
13:58:06

Ivon: köszi.
Mage
2008. 12. 01.
15:00:23

Bakancsot már vettem paintballhoz. A Corában. Negyed órán át vadásztam cipőfűzőkre, mert a nagy részükből kilopják.

Ásóm nincs, Ivon, igazán hozhatnál. Vagy nem fér be a gyöngyházszín bömbi csomagtartójába?
Ivon
2008. 12. 01.
23:44:03

Ásó, zsák mindig van a csomagtartómban, szerencsémre nem tud mesélni.
Sandy
2008. 12. 04.
13:15:52

Ma reggel megkérdeztem három egyetemi adjunktust a JATE Belgyógyászati Klinikáján. Csak néztek egymásra, amikor a búzafűlé áldásos hatásáról kérdeztem őket. Egyikük se hallott vagy olvasott még róla soha semmit az orvosi szakirodalomban, de máshol se. Persze lehetnek ettől még felelőtlenül tájékozatlanok ilyen nagy dolgokban.
Mage
2008. 12. 04.
14:08:57

Sandy, ha a bűzafűnek az égvilágon semmi hatása nincs, akkor is illene tudniuk arról, amit az emberek ilyen mértékben fogyasztanak. Alig lehet beszerezni, mert elkapkodják. A Herbaházban névre szólóan rendelik.

Ennyit a három orvosról.
mr.
2008. 12. 04.
14:19:46

ne csodálkozz! ezek az esetek nem közvetlenül kerülnek be az orvosi szakirodalomba az internetről. meg kell várni a patológiai jelentéseket és azok feldolgozását. majd onnan fogják megismerni. ahhoz pedig idő kell.
Sandy
2008. 12. 04.
15:20:05

mr, ennyire jó, hogy már előre lehet tudni a majdani patológiai jelentések eredményeit? Ideje nekem is rámozdulnom, csak érjen véget ez a gyógyszervizsgálat. Utoljára a noni-juice forgalmazó régi barátnőm beszélt ilyen lehengerlően valamiről, akkor ez legalább akkora dobás, mint a noni.
Mana
2008. 12. 04.
16:17:16

Hát a belgyógyásznak tényleg illene mindenről tudnia, habár semmit sem tehet. A sebész meg bármit megtehet, de semmit sem tud.
A patológus mindent tud és mindent megtehet, de akkor már késő.

Vajon a noni vezérigazgatója is Ferrarit gyűjt vagy az csak az aloe vera CEOjának szabadidős elfoglaltsága?
Sandy
2008. 12. 04.
16:21:21

Abból kiindulva, hogy milyen helyeken járt a világban a noni révén a barátom, aki nagyon középen van a láncban, a v.ig. gyűjthet Ferrarikat, nagyon is.
Mage
2008. 12. 04.
16:41:34

Szerintetek hogyan kerülhető el, hogy egyikünk előbb-utóbb leírja: nuni juice?
mr.
2008. 12. 04.
16:49:24

hogy ti miket nem tudtok. életemben nem hallottam még erről a noniról.
Mana
2008. 12. 04.
17:00:37

A nuni verzióval már biztos hallottál volna róla. Nem is értem, hogy ronthatták el ennnyire a marketingstratégiát.

Sandy: eszembe sem jutott, hogy ne gyűjthetne Ferrarikat, ha kedve tartja. De pl. a tőkéből akár alapíthatna egyházat. Az a nagy biznisz.


Sandy
2008. 12. 04.
17:24:40

Ha egy liter lóhúgyot akarsz valakire rásózni 100 forintért, kiröhög. De ha nyolc-tízezer forintot kérsz el érte, akkor elhiszi hogy ez az élet vize. A nonival ez a helyzet. Annyira elképzelhetetlenül büdös és szar ízű volt, hogy még a saját prospektusaikba, reklámanyagaikba is kénytelenek voltak beleírni, hogy büdös és szar ízű. Viszont annyira drágán adták/adják, hogy az exkluzivitás élménye legyőzi az undort - sajnos nálam nem, emiatt eléggé meg is haragudott rám a hölgy. Pedig nem is hánytam le amikor egy kortyot belém diktált - de ez tényleg hajszálon múlt.

link
Mamzi
2008. 12. 04.
20:32:16

Az összes ilyen kecmecről a Bazi nagy görög lagzi féle, mindenre csodagyógy Windex-spré jut eszembe. Ugyanakkor én is szeretnék hinni, mi sem mutatja ezt jobban, mint a bioüzletekben otthagyott ~30 rugóm hiánya.
mr.
2008. 12. 04.
20:46:56

a hitnek mindig is megkérték az árát. méghozzá a hiszékenységgel arányosan. már csak röpke 86 nap. hogy bírod?
Mamzi
2008. 12. 04.
20:52:05

Egyelőre próbálom kihívásnak felfogni. Kinek Amerika, kinek a Himalája, másoknak az aids ellenszere, nekem osztályrészről a régi ízek biosított változatának felfedezése a misszióm.
Mamzi
2008. 12. 04.
20:53:11

Egyébként büszkén vállalom, éppen most falatozom a tejszínből és teljeskiörlésű tönkölybúzából készült habarással előállított zöldbabfőzelékemet, és nagyon finom lett.
Sandy
2008. 12. 04.
21:09:43

A hit és az akaraterő. Kényszerű kórházi semmittevésemben átlapoztam egy sorstársam Természetgyógyász Magazinját. És abból megtudtam, hogy koncentrációval, afféle alfa-állapotba eljuttatván magunkat, célirányos mondatok kimondásával és az akaratunk erejével a hibás génjeinket, a csorbult DNS-láncainkat is kijavíthatjuk.
Mamzi
2008. 12. 04.
21:57:53

Ezt időjárástól függően agykontrollnak, vagy egyszerűen meditációnak hívjuk.
Mindössze egy problémám van vele, nem kompatibilis a mentalitásommal a napi relaxáció.
mr.
2008. 12. 05.
00:24:22

Mamzi: tejszín, habarás.. én meg már azt hittem, hogy valami önsanyargató diétával párosul ez a naturalizáció. így azért nem tűnik annyira félelmetesnek.

Sandy: én ezt a koncentrációs javítást nem merném bevállalni. mi van, ha alfa állapotban elszámolok valamit és az egyik citozin-timin kapcsolatot félre programozom, s kijavítás helyett tovább rontom a spirálomat.
Sandy
2008. 12. 05.
07:34:05

mr, akkor legközelebb jobban figyelsz. Nehogy má a szétszórtságon múljon az egészséged.
Mamzi
2008. 12. 05.
12:47:34

Mr: szerintem bármelyik átlagembert földhöz vágná, ha hirtelen hónapokig nem ehetne fehér cukrot. De ezen még talán-talán túl lehet jutni mézzel, barna cukorral. De aki ismer, az tudja, hogy húst-hússal típus vagyok, és most arról is le vagyok állítva. Nekem ez a legdurvább benne.
Mage
2008. 12. 05.
13:04:55

Mamzi, minden elismerésem az akaraterődért.

A barna cukorral vigyázz, mert nem sokkal jobb a fehérnél. Mondom úgy, hogy magam is nagy barnacukor-fogyasztó voltam. Havonta több kiló cukrot ettem (tea, kávé, leves), és nagy büszkeséggel töltött el, hogy fehérről átálltam barnára. Bár a mai napig úgy tartom, a barna cukor - az előállítás módja miatt - valamivel egészségesebb, fogyasztása leginkább divathullám. Az anyag kémiailag azonos: link

A legjobb, ha nem eszel cukrot.

Tea mehet mézzel vagy natúr, kávé méz, natúr, néha barna kockacukor (nagyon lassan fogy, hála az égnek, nyáron vettem). Lehet játszani néha szőlőcukorral is, ha már végképp emészt a bánat és a csüggedés.
Mamzi
2008. 12. 05.
13:52:24

Naponta egy liter gyógyteát kell innom, így azon felül nem kívánom a teát. Azt az egy litert meg becsukott szemekkel, natúr gyűröm le, 3pohár, húzóra.
Kávét nem iszom 2 hete, de arra elképzelhető, hogy vissza fogok állni, mézzel.
Igazából az édes ízek hiányoznak néha, de találtam helyes kis bioboltokat a Lehel piacon, ahol lehet kapni pl mézes muffint. Az ilyenekkel csillapítom a vágyat, egyelőre sikerrel.
Karácsonyra muffin sütőt kérek, mert a 4db/520 forintos ár az evés utáni pillanatoktól jobban fáj, mint a cukorhiány.
mr.
2008. 12. 05.
14:54:49

Mamzi: fehér cukrot úgy 10 éve ettem utoljára, csak barna nádcukrot, mézet, meg canderelt fogyasztok. szóval, ezt még talán túlélném. a barna répacukor, ahogy azt Mage is írta, nagyjából ugyan az, mint a fehér. (picit megpörkölnek belőle karamellizálás céljából és belekeverik a sima fehérbe.)
emellett hús nélkül is ki lehet simán bírni legalább 4-5 órán át.
Mage
2008. 12. 05.
15:50:34

A nádcukor is szacharóz, csak azt barna emberek szedik.
mr.
2008. 12. 05.
15:57:05

ha így nézzük, a gyémánt is szén, de azért hülyén mutat a brikett gyűrű a barátnőd kezén. (bár, te az olyan darkosokat kedveled..)
Mamzi
2008. 12. 05.
18:59:41

:D

=> Regisztrálni jó <=